Wednesday 24 July 2013

Kebaikan GLA Complex

Assalammualaikum

Alhamdulillah hari ini dah 16 Ramadhan. Cepat je rasa masa berlalu. Saya harap anda semua dapat manfaatkan peluang yang Allah bagi di dalam bulan yang mulia ini untuk melipat gandakan pahala :) Rugi sangat kalau kita tak berusaha untuk grab peluang yang Allah dah bagi ini.




16 Ramadhan bersamaan dengan 25 July 2013. Ini maksudnya ada 6 hari lagi untuk promosi GLA Complex dengan harga runtuh!!



Saya harap saya masih belum terlambat untuk berkongsi dengan anda tentang GLA Complex ini. Untuk entry kali ini, saya ceritakan serba ringkas tentang kebaikan GLA Complex Shaklee ini ye.



KEBAIKAN GLA COMPLEX SHAKLEE
  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
  • Membantu meningkatkan kesuburan
  • Melegakan PMS (Pre-Menstrual Syndrome) - mudah marah, cepat letih, lesu, sakit perut
  • Membantu dalam menangani menopaus
  • Menguatkan kuku dan rambut
  • Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
  • Membantu menangani Ekzema
  • Melegakan simptom akibat Artritis Reumatoid
  • Mengandungi Vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
  • Menguatkan imuniti tubuh
  • Memperlahan proses penuaan
  • Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
  • Mengawal kencing manis dan darah tinggi
  • Membaiki kadar insulin
  • Mengawal kolesterol
  • Untuk fungsi saraf
  • Membantu dalam menyingkirkan lebihan berat badan terutama untuk sesiapa
Jika sesiapa berminat untuk consume GLA Complex, boleh contact saya:

Whatsapp: 012-5199727
Email:
anisiylia@gmail.com
Facebook: Siti Anis Iylia

Setiap pembelian saya akan sediakan
  • Jadual Pengambilan Supplement
  • Tips-tips Ekslusif yang berkaitan
  • Never ending after sales service
  • dan yang paling best anda akan di-invite ke group exclusive tertutup di Facebook =)
Apa tunggu lagi? Cepat - cepat contact saya, In Shaa Allah tak rugi consume GLA Complex ini.

Wassalam

No comments:

Post a Comment